gone

känns väldigt konstigt, han är borta nu. Fast jag har nog inte riktigt förstått det än, men kommer nog förstå det imorgon och resten av de dagar som kommer att han inte är kvar. Och ni som inte förstår, så är det min häst jag pratar om. Skratta på, folk undrar ibland hur man kan ha starka känslor för ett djur, det är ni som inte förstår som inte har känslor :)
Iallafall, han är inte långt borta, men han är inte hos mig så det kommer kännas väldigt konstigt imorgon när jag vet att jag inte ska upp till stallet och de dagarna efter det kommer kännas tomma.
Som tur är har jag Bethine, ska hjälpa henne att ta in hö nästa vecka, och eftersom hon har massvis med hästar får jag säkert rida så mkt jag vill, även om det betyder att jag får mocka ;)

ha de fint, nu ska jag spela sims 3 peace out mtfuckas

Kommentarer
Postat av: kristine

tråkigt för dig mims :( ett djur kan bli som sitt egna barn. Så kände jag me dhunden iallafall. Och passa dig för sims tre det är fucking beroendeframkallande!!!

2009-06-21 @ 17:14:44
URL: http://krisssros.blogg.se/
Postat av: sandieeeeeeee

babe, jag finns här. <3

2009-06-26 @ 21:34:35
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0