gives you hell

Galet bra låt, Gives you hell - All American Rejects

Idag har jag vart i vårgårda hela dagen hemma hos Wik och badat pool med henne och sayeh. Riktigt jävla gött, så som hon bor vill jag med bo fan, as gött. Nu sitter jag hemma, och ska fan snart sova, har inte sovit mycket de senaste dagarna, vetefan varför jag gått upp så tidigt varje dag. KOmmer inte ihåg anledningarna men ställt klockan på åtta varje dag typ, och när man rört på sig och så blir man galet seg och trött. Så borde sova så jag är lite uppvilad, imorgon ska jag upp tidigt igen.

På fredag fyller jag 19, vad det nu är för jävla ålder. Aja, ett år närmare att  bli gammal, annars är det ta mig fan inget speciellt med det.

Ha det fint peeps.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0