Ganska galet

Nu sitter jag i min säng, har sex timmar kvar tills jag ska gå upp igen. Slipar mina naglar lite och tro det eller ej så har jag lite pirr i magen,  börjar känna mig otroligt taggad inför morgondagen. Får se om jag kan få någon sömn inatt. :P

Börjar med Champagnefrukost imorgon hos Robin, efter det är det brunch i skolan halv nio och så börjar klasserna springa ut vid halv ett :) underbart, hoppas det blir riktigt bra väder också. galet, jag tar fan studenten. Så många år man gått i skolan som har lett till denna tiden, det är sjukt. Så många minnen man kommer ha.





En liten nostalgi tripp till det senaste året och året innan det. Galet mycket har hänt. Kommer vara svårt att släppa taget om allt.

goodnight peeps.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0