Emo?

Har ni hört? Man är Emo om man mår dåligt? :O jävlar, jag känner då ta mig fan många emos asså. Bara för att man skriver om sina känslor så får man en sån stämpel, nej men det är bra att folk inte dömer folk :) började faktiskt skratta när jag läste den kommentaren jag fick. Men tack, var det Nabil? tack, du fick ur mig dagens skratt :)
Jag måste bara säga det, och jag skäms inte, för jag är den jag är. Jag mår dåligt 300 dagar av året, resten är helt underbara. Jag har mått dåligt ett bra tag nu, och det märks inte på mig särskilt väl. För jag döljer det väldigt bra, för jag vill inte att folk ska behöva känna att en situation blir jobbig för att jag mår som jag mår. Men jag mår också bra, bra för att jag har det så bra som jag har det, har så bra vänner som jag har bland annat. Jag blir också ledsen, skrattar och blir arg. Är det farligt med känslor? Eller är det bara det att man inte ska prata om dom? Är det då man får stämpel?

I vilket fall som helst, hoppas ni andra vågar visa era känslor. för vi är väl trots allt människor? inte dockor?



Kommentarer
Postat av: sayeh

Helt rätt!

2009-06-16 @ 11:40:44
URL: http://sayeh.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0