Vilken dag är det egentligen?

Jävligt svårt att hålla koll på alla olika dagar nu såhär på sommaren när man inte har något jobb eller så att vara på. Idag har jag verkligen inte gjort någonting, vissa av er kanske inte ens har vaknat än men det känns som min dag har varit väldigt lång än så länge. Har bara kollat på tv och mått kasst, drack öl igår hemma hos Nicke. Spelade lite kort och så, supertrevligt. Men har ta mig fan inte mått bra idag, kallsvettats och så. Men det går väl över haha.

Skulle egentligen ha åkt till Danmark idag, men pallar inte åka båt när det blåser så ute på havet. Orkar inte se och höra folk spy överalt. Då är ju chansen att man gör detsamma. Så idag får det bli en skön ta det lugnt dag, kanske tar mig ett bad ikväll, gör inpackning i håret och skrubbar min kropp. Otroligt fräsch känsla efter det. Kanske kollar på en film tillsammans med min storebror eller något sånt också, skulle egentligen velat gå på bio. Vill se Harry Potter, Fighting, G.I Joe, Public Enemies och kommer ihåg att det var någon mer men kommer inte på namnet :P haha.

Nu ska jag ta mig en cigg och vänta på att Wildfire säsong ett ska bli färdig att kolla på. Har praktiskt taget sett alla andra serier så känner att jag får ta och ha ett maraton av en annan serie. Desperete Housewives och Greys Anatomy har jag inte sett de senaste säsongerna av heller.

Mims

Kommentarer
Postat av: SNYGGKRISSS

Har sett alla avsnitt av wildfire. kan inte bli bättre för dig som är så himla hästintresserad heller. Älskar serien :D

2009-07-22 @ 21:59:39
URL: http://krisssros.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0