Uddevalla VM

Åkte upp till Uddevalla VM igår eftermiddag, skulle egentligen bara upp och hälsa på alla en snabbis. Men så blir det ju aldrig, var bakis sedan dagen innan, min födelsedag då. Är nu 19 år, haha, inget speciellt med det direkt.
Men iaf, fick en ljummen öl, och blev sugen på att stanna, och så blev det. Sov inte för jävla gött iaf, satt på en brassestol med sovsäck fram till tre, tills jag fick reda på att det fanns lite plats i en bil, och där försökte jag sova med idioter utanför som smällde raketer, försökte grilla när man inte fick och sjöng på Rap das armas. Låten är bra, men tro mig, när man får höra den hela tiden av alla på en HEL camping, är det inte lika roligt längre.

Men det var i vilket fall som helst roligt, kollade cross idag också. Underbart, älskar cross verkligen. Och Ken Roczen är inte lite grym, 15 år och kom tvåa! Vi satt på ett berg och slumrade lite allihopa, flummade som fan så övertrötta och bakis som alla var. Och på något sätt lyckades jag bränna mina kinder och näsan :O DET VAR MOLNIGT UTE :S aja, det tar ju ändå, men jag fattar inte vad solen ville just mig. Haha.

Men för att sammanfatta, har det vart en rolig helg, med bra människor och bra humör. Det finns alltid saker som gör en nedstämd och besviken, men det är de man måste bortse från, och gör man det kan man komma fram till att man alltid har roligt :)

Nu ska jag spela lite Mahjong Titans och äta lite chips och dipp, som bakis och tjockis :D

ha det fint peeps, see yaa.

Kommentarer
Postat av: sandie

du glömde nämna vår oförglömliga resa ut till mitten av djupa skogen för att göra våra behov ;) <3

2009-07-17 @ 00:26:02
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0