Transformers 2

Var inne i stan och kollade på transformers 2 idag, galet grymm film. Älskar Shia Labeouf eller hur hans efternamn nu stavas, orkar ju inte kolla upp det nu direkt. Så jävla bra skådespelare, alltid rolig, till och med i Disturbia som ska vara en äcklig film.

Nu sitter jag bara här efter att ha vart med Wickan, Marcus, nisse och johan i två dygn ungefär. Får väl sätta på en film till, men vill ta mig fan att min bror kommer hem. Gillar inte att han är ute och ränner, man vet aldrig vad för tjejer som kan vara med. Och tanken på det gillar jag inte, min lillebror är min lillebror, han får inte växa upp och strula runt och vara dyngrak. Inte utan mig, jag vill vara där och hålla koll. Har ta mig fan aldrig haft denna känslan innan, måste vara riktigt jobbigt att vara förälder när man kommer upp i denna åldern, för jag har grova beskyddar känslor av min bror. Skulle någon, OAVSETT VEM FAN DET ÄR, någonsin röra Jonas eller ge han ett brustet hjärta så kommer jag personligen göra den personens liv till ett helvete. För min älskade lillebror är inte värd det, han är speciell och ta mig fan om någon gör han något ont. Haha, men så kanske alla känner för sina små bröder, vad vet jag.

Nu ska jag kolla på en chickflick film för att lugna mina nerver och vänta ihärdigt på att min lillebror kommer hem. Imorgon hoppas jag att det blir bättre väder, för håller det på såhär kan man ju lika gärna skita i att gå utanför dörren.

live free die hard

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0