Stephen King - Det

Igår var det supa, fast det blev inte så mycket supa för det var tråkigt ute i Tokatorp, så då blev det chill hemma hos Johan. Men sen fick jag för mig att vi skulle bort till vadbacka, men när vi kom dit stängde dom precis och ville inte ens sälja en endaste dricka till oss. Så vi begav oss hemåt igen i regnet, det var inte kul! Sov i skepplanda, och jag och min bäste vän Nils kollade på Stephen Kings "Det". haha, måste bara säga att gamla skräckfilmer är skrattretande ! Den där jävla clownen med sina fula tänder kan ju knappast göra en enda människa rädd.

Nog om det, nu är jag hemma efter att ha ätit den ÄCKLIGASTE kebabpizzan i världshistorien. Och det ägde rum i Skepplanda, fy fan, vi tror inte ens det var kebab på den, sågut som tonfisk och smakade äcklig köttfärssås. Usch, nej den pizzan varinte ens "nästan god". FY skäms på skepplanda pizzeria.

OM ett tag ska jag hem til wiktoria i vårgårda, där blir det chill och bad i pool. Oavset vädret det kommer vara gött för det kommar vara varmt i poolen. Fyttirackarns va bra det kommer bli!

peace and love peeps.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0