slut på inspirationen?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag önskar att jag hade mycket mer att säga. Men just nu vet jag inte alls vad jag skulle vilja berätta för er. Jo förresten, en sak kan jag berätta, att det finns en person som stör mig otroligt mycket. Han är klänging, stör alla när vi kollar på film, och ja jag vet inte varför men det är något med honom som gör att jag blir bitchig och irriterad hela tiden. Det är väl så med vissa människor, att det helt enkelt inte fungerar. Man kan knappt vistas i samma rum, det jobbiga är när personen inte alls märker av det och tror att man är buddies och sånt. Aa fyfan, vad jag stör mig. Men som sagt att hålla kvar förbittring är som att låta någon du avskyr bo hyresfritt i ditt huvud. Så jag får försöka att inte tänka på det när jag inte är nära peronen.


Nu ska jag nog ta lite kvällsmat och kanske kolla på en film TILL. För jävlar vad filmer jag sett det senaste. Hoppas jag har något intressant att skriva om imorgon, för detta ballar ju ur riktigt mycket nu.

night'

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0