Party all the time !

Igår blev det en chill kväll hemma hos Sayeh och Nicke där de två, jag, Seppe och Omid satt och pratade och drack hela kvällen. Eller man kanske ska säga natten och morgonen, för vid sju var vi borta på Shell precis när dom öppnat för att köpa cigg som så typiskt hade tagit slut under kvällens gång.

Idag har det inte vart en särskilt händelserik dag, vaknade upp i Nol, sen kom min mamma och hämta mig efter jobbet. Väl hemma låg jag och läste och däckade ganska fort, galet trött. Sen gjorde Micke och hans nya tjej thaimat, otroligt gott !! Kommer fan inte ihåg vad hon heter, känner mig lite dum, men minnet är inte alltid på topp. OM jag ens fått höra vad hon heter :S Haha, de två är iaf släkt till min mammas pojkvän. Otroligt trevliga människor faktiskt, stockholmare är alltid så trevliga. Det är antingen det eller så är dom dryga!

Nu sitter jag här och funderar på vilka filmer jag ska se ikväll, det är ju absolut perfekt väder för att kolla film idag, älskar när det är regnigt ute på kvällarna och man kan mysa till det inne. Och att kolla film själv är inte något jag ogillar som många andra utan mer älskar, för då kan man tycka vad man vill, ingen som frågar frågor under filmens gång, ingen som pratar. Utan då är det bara jag, med mina känslor och mina tankar och helt fritt att låta fantasin flyga iväg. Helt underbart.

Så ska väl fjäska med min lillebror så vi kan dra ner till willys, måste ha något onyttigt till filmen, annars funkar det ju inte. Kanske slänger in ett till inlägg senare, om jag orkar. See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0