One, two, three, four.

Helgen har inte vart jätte händelserik, men helt okej för min del. Krökandet i fredags var kul, och chillandet i lördags var helt okej. Och dagen idag har vart bra, fick rida och det är alltid lika rolig. Måste nog hitta mig en häst att rida några dar i veckan, lite dumt att komma på det efter att man hyrt ut sin häst. Men nu förstår jag vilken stor del av mitt liv det är. Får nog ta och hjälpa Bethine med hennes unghästar, det är alltid en bra utmaning. Får nog ta och gå in och kolla lite på hästar nu, alltid lika kul. Man kan ju drömma sig bort iaf, och får ta och kolla upp alla jobb det finns på rancher utomlands och så med.

Imorgon ska jag kolla när Monika tränar med Cassonade och efter det ska jag bara kolla till Emmys häst och kanske hjälpa till att flytta dom till en annan hage. Förutom det är inget mer planerat, får se vad som händer.

nu har jag i vilket fall som helst kollat färdigt på Wildfire, alla fyra säsonger. Herregud, finns egentligen inte så mkt att säga om den. Otroligt bra, älskar såna serier, man blir kär i att vara kär. Galen känsla. Nu ska jag nog kolla lite på Harpers Island så jag kanske kan somna. Har inte somnat innan fem någon gång de senaste dagarna. Jobbigt att gå upp på morgonen då.

Goodnight'
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0