Movie time, again, and again and maybe again.

Haha ja så är det, har precis kollat på Underworld, har fan aldrig kollat på den. Så nu väntar jag på att Underworld Evolution blir klar och sen efter det blir det den tredje underworld nämligen ; Underworld rise of the lycans.
Handlar om vampyrer och varulvar om ni nu då inte redan sett den. Älskar allt som har med det att göra, Van helsing tyckte jag var en riktigt bra film också. Hatar att vampyrer alltid ska vara så sexiga, speciellt tjejerna, fan jag vill nog ta mig fan också bli en vampyrtjej, då hade ingen kunnat motstå mig. Haha, och det är ju inte konstigt med tanke på den muskelmassan jag då hade haft. HAHA, nej man måste  väl leva i verkligenheten, right?

Har vart en sväng inne i stan idag tillsammans med Stina, pratade massa strunt och åt en god macka på Evas Paley på avenyn. Helt okej, var galet törstig så colan smakade underbart. Nu är iaf filmen färdig om en minut, så ska ut och röka innan andra filmen början.

goodnight'

Kommentarer
Postat av: SNYGGKRISSS

det går bra för dig i dina inlägg nu kompis, det går bra nu! ;)

2009-07-15 @ 22:43:25
URL: http://krisssros.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0