Mims

Öööh, jaa. Idag har jag vart i Alingsås och hälsat på släkt, ätit UNDERBAR mat, det är det som är det bästa med att träffa den delen av släkten. Maten är superb! Efter det har inte mycket hänt, var praktiskt taget där hela dagen.

Imorgon blir det stan med Wik, få handlat något nytt kanske. Får ta och köpa något till min bror också, han är i stort behov av nya SNYGGA kläder, han borde ha mig som personlig stylist. HAHA, nej men han behöver lite tips på vad han ska ha på sig och så. Så de ska fixas imorgon, kommer bli gött att komma ut ur huset imorgon igen, bra om man inte sover bort hela dagarna. Imorgon kväll eller eftermiddag blir det också en tripp upp till Heden/Lödöse för att hälsa på pållen min, se hur han mår och hur det går för dem två. Är galet sugen på att rida, har fan inte ridit sen i midsomras. Måste få hjälpa Bethine med hennes hästar eller något, innan man glömmer av hur man gör xD

På torsdag kanske Lena kommer ner från stockholm, galet skön människa ! Så det ska bli trevligt, sen till helgen blir det väl Grebbestad Karnevalen, även om det absolut inte kommer bli lika grymt som förra året. Nu har alla pojkvänner och kommer inte vara lika roliga som de var då, haha. Fast menar inte dig sayeh, du är alltid rolig ;) Nej, men förhoppningsvis kan det bli en rolig kväll, om så många som möjligt kommer upp.

Är galet sugen på att resa, hyra en häst, nya kläder, träffa någon, festa med underbara människor och leva mitt underbara liv till fullo, tatuering hade inte heller suttit fel, men lite fel månad nu.

nu ska jag lägga mig och läsa eftersom det är galet tråkigt att sitta vid datorn, ni får hadet så bra så hörs vi. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0