Girls just wanna have fun!

Sitter bara här och funderar på om jag ska ta mig en dusch och fixa iordning lite i mitt rum, var på IKEA igår och köpte lite småprylar. Sen ikväll bär det av till stan för att kolla på bio med min bästa vän Sayeh. Vi ska se Fighting som verkar väldigt bra faktiskt. Channing Tatum är ju med, så dregla lite får man ju göra i vilket fall som helst ! Här är trailern : http://www.youtube.com/watch?v=p6zGPV4ae60

Började kolla på Wolverine ( http://www.youtube.com/watch?v=aCTDVNgNUeY) igår men somnade eftersom jag inte sovit många timmar den natten. Men kollade färdigt på den nu i morse, riktigt bra. Fast vill ju se de andra x men nu  !

Imorgon blir det nog inköp utav en ny mobil, för den jag har nu fungerar fan inte att ha! Hatar när saker laggar sönder, vill att allt ska gå snabbt fan. Just det, Miley cyrus gör en kickass bra version av Girls just wanna have fun !! Hear it out!

Nu ska jag gitta, hoppas på att filmen är så bra som jag hoppas att den är. :)

live and let die
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0