Bang,bang. Shock, dead. Everybody's gone bad.

Längtar verkligen tillsjag får min nya mobil så jag kan lyssna på musik nonstop, och dessutom lyssna på musik som låter bra i en mobil. Det ska vara bättre ljud i denna mobilen än i en Ipod, och vem tackar nej till det? Vill verkligen ha en ny mobil eftersom jag har mammas efterblivna nokia som jag snart kastar i väggen eftersom det är så LÅNGSAM! Min förra mobil var ju värdelös eftersom det var världens oturstelefon, gick sönder två gånger, tappade den i marken och hela displayen sprack. Och inte nog med det, första gången jag fått hem den från lagning så blev den stulen, fick iofs köpa en ny för bara 1500:-. Herregud, den mobilen har vart otroligt dyr för mig, speciellt eftersom jag inte får laga den nu eftersom jag fick en ny mobil, och då gäller inte den försäkrningen jag tog eftersom det inte är samma telefon, HALLÅ ELLER? Jag betalade pengar för en värdelös jävla telefon försäkring som ändå inte gäller. fuck. Haha, men nu är det iaf på gång med enny, tack och lov.

Har plockat iordning i mitt rum lite nu, tagit bort all skit som legat framme, alla kläder på golvet. Allt överflödigt och sånt, skulle precis säga att jag tänkte gå och lägga mig för att läsa min bok. Och läsa Cosmopolitan och skriva upp lite saker, lista, saker ag vll göra. Mål och sådant, alltid bra att skriva det och ha någonting att sträva efter. Men nu blev det inte riktigt så än, min mormor ringde mamma nyss. Hon hade tappat sina nycklar på Liseberg så nu ska vi åka till Kungälv för att lämna  extra nycklar till henne, tänkte hålla mamma sällskap. Ganska tråkigt att åka bil själv, och jag kanske blir extra trött nu också.

Detta blir iaf sista inlägget för idag, imorgon blir det bokning av danmark resan. Och till helgen blir det förhoppningsvis camping med de bästa :)

nattinatti
Mims

Kommentarer
Postat av: Monica

Jepp tråkigt nog..

Tack så mkt :) aa det har jag

2009-07-20 @ 23:26:12
URL: http://moniie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0