Allum

Idag var det Allum som gällde, uppdraget var att hitta en ny mobil till mig. Och direkt när vi kom in så stod Tele2 försäljare där, perfekt eftersom jag fick ett riktigt bra erbjudande och får min nya walkman telefon om sex dagar. Men det blev såklart inte bara mobilköp, skulle köpa en present till en fyraåring också. Ska på kalas idag till den unge mannen så hoppas han blir glad för sitt svärd och sina strandleksaker :D

Till mig själv köpte jag ett par Buffalo Stövlar från Scorette, en tisha från Gina Tricot och HUdprodukter från Bellbox. Behövde nämligen en riktigt bra hårinpackning så köpte Kesastase vilket tydligen skulle vara riktigt bra, det hoppas jag med tanke på priset :D

Kan lägga in bilder någon annan dag, ikväll blir det iaf kalas, sen imorgon blir det väl bara till att boka in resan till danmark som sker på onsdag förhoppningsvis.

Hörs sen see ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0