090708

Det blev faktiskt ett par jeans, en t-shirt och lite underkläder idag. Och jag som inte skulle köpa något till mig själv utan bara till min bror, men det är svårt att motstå när man väl är där inne och hittar kläder man vill ha. Det var iaf väldigt trevligt tillsammans med Wiktoria och hennes vän från Vårgårda. Synd att jag inte har någon kamera så jag kan ta kort, det och en ny mobil är något jag måste investera i snart, kan inte ha en så värdelös mobil som jag har nu, det funkar bara inte.  Så det ska jag allt ta och beställa hem, för man måste ju ha kamera om man drar utomlands, och det ska ju hända någon gång under sommaren!

Nu har jag precs käkat och ska ut och ta mig en cigg, alltid godast efter maten ! hörs senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0