Måndag

Helgen har varit lugn, ganska skönt ändå. Nu känner jag inte det där abstinenset efter att göra något speciellt hela tiden. I lördags var jag med Sayeh, spelade lite kort och drack vin. Träffade också Seppe och Omid en stund, väldigt trevligt måste jag säga.

Nu är det måndag och jag har fått köpt två nya saker till Irland iaf, haha det går långsamt. Det jag letar mest efter är en bra jacka, den måste nämligen vara bra på olika sätt. Dunjacka som är varm, inte för lång, alltså inte en jackasom går nedanför rumpan. Den ska gå att använda privat samtidigt som jag kan använda den i stallet. Det är svårt det där.

Imorgon blir det ridning, förhoppningsvis gym och kanske om jag kan klämma in det stan. Måste köpa några julklappar till och även födelsedagspresenter. ;) Emma du behöver inte tro att du ska få nåt tönt.

Nu ska jag kolla färdigt på Stan helsing, sen blir det den gamla vanliga visan. Kvällsciggen, borsta tänderna och försöka somna.

Sleep tight

Mims




Såg att min design var lite knäpp också, funderar ändå starkt på att byta igen. Får väl kanske fixa iordning det innan jag drar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0