Entourage !

Har degat hela dagen, blev ingen ridning idag. Tyvärr ! Men blev iaf gymmet med Fia, längesen jag var där faktiskt. Det roliga var att det bara var jag och hon på Bodybalance passet, HAHA. Det har aldrig hänt mig innan, så vi fick typ en privatlektion. Det var gött men kändes att man inte hade tränat riktigt.

Imorgon blir det gymmet på förmiddagen också, med min bror. Kanske skulle träffa Agnes där också. Hade vart otroligt trevligt. :) Efter det blir det väl hem och duschen, sen kanske det blir stan och fika med Emma. Är ju Onsdag så man vet aldrig vad vi hittar på, men man kanske borde lägga dom pengarna på julklappar istället? Vilket jag inte ens har börjat tänka på att köpa än. Får väl ta och klura ut vad jag ska ge till familjemedlemmarna.

Nu är datumet bestämt. Galet, känner ju ingenting speciellt nu men kan tänka mig hur nervös jag kommer att vara dagen innan jag ska åka. Wah.

På nyår blir det middag, ska väl höra vilka som skulle vilja komma och som inte redan har planer. ÅKer ju i början av Januari, så hade vart roligt att ha alla samlade.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Säsong 5 av Entourage, röka, borsta tänderna och sen läsa och sova.

Sleep tight
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0