Empire state of mind

Kollade precis färdigt på en film som hette The Blind Side med Fia och Seppe. Seppe missade tyvärr slutet, vilket var synd. Och ni som inte sett den borde göra det snart, otroligt bra film faktiskt. En sån bra film som man mår bra efter att ha sett, plus att den är sann. Det gör den bara ännu bättre.

Igår var jag hemma hos Linnea i Tuve och åt en god middag med henne, Andrea, Stina, Natha och Linneas andra vänner. Väldigt trevligt, skulle egentligen ut men jag var inte alls sugen. Och det är väl bara bra att jag sparar lite på mina pengar. Ikväll är det ju lördag som alla vet, och här sitter jag och försöker tagga till lite. Väntar på att Emma ska komma hit, får nog ta och hoppa in i duschen innan så jag inte ligger efter hur mycket osm helst.

Lyssnar just nu på Empire state of mind och Russian Roulette. Hade inte lyssnat på den förrän nu, men Andrea sa att den var otroligt bra igår så tänkte att jag var tvungen att checka läget liksom. Verkar bra ! Empire state of mind är otroligt bra iaf.
Och det är roligt att så många börjat lyssna på Rise Against helt plötsligt nu när den går på radion. Grymt ! Mer Rise Against åtfolket !

Nu ska jag duscha och tagga, PEACE OUT
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0