no boundaries

Igår kväll eller hela natten lång kanske man ska säga, var det krök med Agnes, Ted och alla deras vänner. Hade faktiskt jävligt kul, även om jag knappt sovit en timma inatt så är det lätt värt det. Underbart ! Agnes och Ted flyttar till Norge imorgon, fan det är något sånt man borde göra egentligen tror jag. Jobba utomlands bara ett litet tag. Men åker kanske upp till dem om fem veckor och hälsar på, vem vet man kanske stormtrivs.

Idag har jag inte gjort många knyck direkt, har varit väldigt seg, bakis och kallsvettats. Men nu är jag piggare, fast inte tillräckligt pigg för att dricka igen och gå ner till Plaza tror jag, får nog bara bli tjockis cheeseballz och någon film tror jag helt enkelt. Synd att man inte hade någon att dela det med bara. Men life is life, och what you give is what you get :) så man får bara hoppas på att allting löser sig till slut.

Nu ska jag glo på tv, kanske se en eller två filmer som sagt, får se sedan vilka. Såg förresten Iron Man och My Best Friends Girl häromdagen, riktigt rolig var den sistnämnda, pinsamt rolig och sevärd. Iron Man var helt okej. :)

Later dudes
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0