Fredag eftermiddag

Idag har det inte hänt mycket här hemma, ut med Wilma imorse, eller aa vid tio då :P men det är morgon för mig. Sen har det bara blivit det och suttit ute i solen och läst en ny bok nu, I mina kläder heter den. Ganska lam än så länge, men den funkar väl. Den är inte lika bra som Hollywoodfruar !

Ikväll blir det till Agnes och Ted, lite partaj. Ska bli kul att träffa alla tjejer igen, längesen nu! Så det blir kul, efter det kanske jag tittar förbi Sofia en liten stund om klockan inte blir för mycket. Det hoppas jag att den inte blir :) vill gärna träffa dom med.:) Så nu ska jag göra iordning mig lite, för ska vara i Alafors runt nio.

Hoppas ni har en bra kväll
Later
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0