Tisdag 21 april

Uppe tidigt eftersom Seppe sov här inatt och hon skulle vara på körskolan vid åtta. Och nu ligger jag i sängen, men kan inte riktigt koppla av så pass mycket att jag kan somna om, speciellt inte när jag bara har en timma till att sova innan jag måste upp. Kanske borde ligga här och chilla och plugga lite istället.
Har faktiskt känt mig ganska duktig med pluggandet, iaf för att vara mig. Gjorde färdigt ett arbete i förr går och skrev nästan färdig en berättelse som ska in innan onsdag. Och så hjälpte jag Seppe lite också, vi har bestämt oss för att plugga som fan denna veckan, och nästa. Och det passar mig ganska bra, för då kanske jag blir färdig med allt som ligger bakom mig. :)

Färgade håret igår också, skulle göra det lite ljusare, men den färgen jag började med gjorde mitt hår rött, oranget och blont. Och det var inte riktigt vad jag ville ha, så det fick bli en brun färg över det. Fan vill ha tillbaka det håret jag hade i somras, det var så underbart. Det var kort, och jag som sparat till långt, men jag tror nog att jag trivs ganska bra i kort egentligen, och ljust och somrigt. Fan, man längtar efter allt som har med sommar att göra nu.

Nej, men nu ska jag nog försöka vila mig lite, sen blir det dusch och iväg till skolan för att ha klassråd och en lektion, det är ju skitskoj verkligen. Peace out lovers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0