Perfa !!

Det blev ju faktiskt glassätande och rökning med goa vänner, skulle först vart med Sayeh och Hanin bara, men när jag väntade på dom stötte jag på min käre gamle vän Marcus och även Martin :) Så det blev vi fem som umgicks en liten stund, mycket trevligt. Sen kom ju självklart Sayehs käre pojkvän också, otroligt gulliga, finns ju inte så mycket mer att säga om det än att ni verkligen passar ihop era mongon, och då stack vi till pizzan, Nicke åt pizza och jag åt pizzabröd. Dom andra ville inte äta :)

Nu har jag ju gjort en slinga i mitt hår också, kan ju inte säga att det blev jätte lyckat, är bara ljust längst upp och mörkt längre ner. Hur det nu kunde bli så.

Nej, man får väl rycka tag i sig själv och faktiskt plugga, imorgon är det tidig morgon. Men jag kan helt seriöst säga att jag faktiskt verkligen inte orkar. Så det blir bangning på det. Hade egentligen tänkt att det skulle bli bangning på grund av något annat, men man får ju inte riktigt alltid som man vill ha det. Så nu tar jag sovmorgon endast för att jag är lat, och ingenting annat.

jag är lättirriterad, och sånt här kan göra mig riktigt fundersam och irriterad. Lek inte, för då kan jag ju faktiskt tappa mitt humör på riktigt. Fråga Hanin hur jag blir när jag dricker vin eller champagne.

Ha det för jävla gött loosers, seee ya, wouldn't wanna be ya.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0