Lördag + Söndag

Söndag idag, har vart jävligt chill. Vakna upp hos S, mys. Sen bar det av till Grogg med Sayeh och Nicke, kollade när dom och Hasse och Tommy tränade cross. MUMS, man blir ju sugen va. Fan vad jag önskar att jag kunde köra. Fick ju iaf åka med Hasse lite, hoppa lite och så. Luktar ju så jävla gott, och riktigt kul var det med, fastän han är galen. :P
Sen blev det biltur med Erica, digga lite musik och körde runt och snackade, och sen kollade vi och Niklas på film hemma hos Erica, Final Call blev det. Den var nog superbra egentligen, fast jag halvslumra hela tiden, och det hördes nog för jag andas som en gris när jag är såhär förskyld. HAHA

Igår så var det fest hos Stoffe, förfesta hemma hos NIklas, det var väldigt trevligt. Men blev lite seg när vi promenerade upp till stoffe, så var inte lika taggad när vi kom fram. Men annars var det trevligt.

det är ta mig fan allt jag orkar skriva nu, för jag ska ta och däcka i min goa säng nu. Och imorgon blir det stek om det är fint väder. mums. nattinatti

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Allt bra?

Krams

2009-04-06 @ 09:25:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Det är bra här med, vad gör du? =)

Kram

2009-04-06 @ 15:30:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Gör inte så mycket här heller. :P

2009-04-07 @ 22:30:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0