friiiiday and that means it's time to party !

Fredag, skön dag i skolan. Bra väder och så, vissa saker kunde man ju ha sluppit. Men som sagt, man kan ju inte få allt i världen liksom!

Ikväll blir det ferre tror jag, hoppas ju verkligen det fan. Behöver göra något skoj nu efter att ha vart duktig och pluggat och så hela veckan. Behöver komma ut och roa mig för andra orsaker också, behöver helt enkelt umgås med roligt folk och skratta.

Fick ju ett roligt sms och där det stod att emma hade sett min smutsiga häst, och för er som inte visste det så bor emma i karlstad. Vilket fick mig att bli lite överraskad, hon är nämligen nere i Ale och Göteborg på besök, hon kommer förbi en sväng sen och det ska bli kul att fylla i det man missat med varandra :)

Fredrik fyller ju 18 idag också, så ett grattis får man ju lägga in här iaf :)

Du ska allt få se, tro inte att du kan göra som du vill. Speciellt inte när det är mig det handlar om.


peace out niggas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0