Fast and Furious

Igår var det ju bio som gällde som sagt, med Seppe och Fia. Fast and Furious blev det, sjukt bra. Riktigt bra film :D det är något speciellt med motorer asså ! Är sjukt sugen på att köpa en fyrhjuling, men man måste ha körkort eller eu-körkort och har ju inget av det. Och det känns ju onödigt att ta körkort för att köra fyrhjuling, bättre att ta körtkort och köpa bil. Haha, när jag nu ska få tummen ur röven och börja köra. :D

nej nu ska jag nog ta mig en dusch och sen funderar jag på pizza, om det är någon som är sugen på det? känns som det var längesen jag käka det, men det var väl i tisdags tror jag. haha.

ha det gott, hajj :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0